Back to school

Imorgon börjar skolan då, men tur som man har börjar man inte förän 13.30 första dagen!
Floristlinjen får det bli!
Igår va jag i stan och gick på marknaden, inget annorlunda i år heller... Remmar och munkar blev det iaf!
Va även hos frisören och klippte mig lite, fast bara topparna och kortade upp luggen lite (hon hade i silkesdroppar oxå, ooooooooh!), luggen blev jag asnöjd med... Fast hon hörde inte att jag ville att hon skulle tunna ur håret(folket runt omkring va så jävla högljudda!) Nöjd iaf och nästa gång jag klipper mig får jag tunna ur de lite oxå!
Köpte även 2 t-shirts och en tunika på H&M och ett par nya jeans på JC!
Jag är nöjd!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: felicia

lägg upp bilder på kläääderna?? :)

2010-08-23 @ 12:31:40
URL: http://mylifeasfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0