Dddddesign!

Okej, jag har börjat tycka om att göra saker personliga, det måste jag faktiskt erkänna...
Häromdan skaffade jag Google chrome och har ett eget tema på det, bytte även tema på msn och skrivbordsunderlägget... Nu kommer det förhoppningsvis en ny header här snart om det inte blir så att jag råkar göra en ny blogg, som fortfarande handlar om lite musik men kanske mer om kläder och sånt oxå!
Har även till slut bestämt mig för att min favoritfärg är grönt(jag har ett par gröna converse och en grön plånbok (a))
Borde även ta lite kort på de fina buketterna som jag har gjort i skolan!
Naej, jag har redan bestämt mig för att göra en ny blogg nu!
Men det får bli imorgon efter stallet och allt!
Nu ska jag tvätta av min ansiktsmask!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0