Kristinaskolan

Det är fullkomligt omöjligt att inte älska kristina.. rena helvetet för mig som inte kom in då...
Men hänger ofta där med emma och så så de spelar inte så stor roll, ska försöka få sånglektioner av hon som är sånglärare här... För jag vill verkligen få hjälp med det :)))Min syster är ju inte bästa hjälparn dårå...
Nu har emma presentation av nollorna och jag ville inte följa med så jag fick hänga i datasalen (om jag hade följt med hade jag oxå behövt bli presenterad...) Orkade inte heller ta 410 hem så väntar här till 14.20 och drar sedan hem med 40..
Nu ska jag leta reda på en spelsida som inte är blockerad av skolan...

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Hoppas du har det bra och har en fortsatt bra dag.

Ta hand om dig och dina nära och kära.

Tänk på att du inte är värdelös och är älskad!

Ha det så bra.

2010-08-28 @ 23:53:40
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0