Det är aldrig försent att ge upp

då har ännu en helg passerat..
jag tycker det är tråkigt med helg nu för tiden, men om vi inte skulle ha de skulle jag nog få hjärtattack...
vad som hänt den här helgen är väl i fredags så tog bea och jag höstfoton nere vid strömmen... underbart!
och i lördags så var jag och bea på gymnasiemässan...(iofs går jag redan på ett gymnasie men ajja!) folket där var väldigt mysko kan jag säga... gymnasiet med musiklinje som jag vill gå på (och kommer söka nästa år igen) spelade så det va massor människor därifrån där! sen hände de typ inget mer på den lördagen..
idag så har jag väntat på att pappa och jag ska åka och raka hästen... men de har vi inte gjort... men min syster från stockholm kom ju som sagt så jag har suttit och lyssnat på familjen när dom pratat och sånt... sen nu ikväll så har jag varit ute och sprungit! jag har ju varit sjukt förkyld nu en vecka och på tisdag ska jag troligen springa 6 km på gympan så va tvungen för att se hur det gick! men de funka inte så bra :(
sen har jag tagit min dagliga snabbstädning av rummet! assmidigt att städa varje dag istället för en gång om halvåret! :D
och jag har bestämt mig för att ta en datorfri vecka! sitter på tok för mycket vid datorn! men kommer ändå blogga såklart... via mobilen då alltså!
Tycker ni att jag passar bäst som ljus eller mörk brunett? :)

(dåliga bilder men ajja, man ser iaf!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0