Boys, boys, boys

Idag har det varit en lite halvt dramatisk dag..
Är tydligen i bråk mot en i klassen, men de gör inget, jag tycker ju sånt är kul ;)
Sen köpte jag en sjal på rean på hm och en döfin väggalmenacka från lidl för 10 kr!
På bussen hamnade jag bakom två döjobbiga människor... Dom satt och skrek ist för att prata, och hoppade på sätena, sen skulle den ena sjunga med i musiken hon hörde i örona, som var på tok för högt för henne.. Det lät förjävligt och jag var påväg att döda henne men satte i musiken i örona och satte på högsta volym!
Sen när mamma och jag precis kört in på våran gård kom en ambulans och brandbil och polis och hela köret... de hade tydligen brunnit ashöga lågor på grannens garage.. Underhållande!
Inte särskilt mycket musik idag men ajja :)
Imorgon ska vi till stora skolan och jag vågar knappt gå dit för att där finns en kille som jag gjort bort mig ganska rejält för.. Tur att jag kan gömma mig bakom min lugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0