sommarplaner...

<här sitter jag i vintern och planerar vad jag ska ha för mig i sommar, busigt va?
Ska dra med mig mina tjejor ut till våran stuga i den jättefina skärgården och ha en mysig helg där hade jag tänkt, om dom har inget val, så blire bara! :)
Har även pratat lite med en vän som är asduktig på musik och sådant och vi diskuterar hur jag ska öka mina chanser att komma in på musiklinjen! Ska i alla fall troligen på prova-på-dag där i januari! (Inte för att jag redan vet typ allt men..) Behöver få motivationen igen, den kommer och går och just nu har jag saknat den en stund!
Måste snart bestämma vilka låtar jag ska spela och sådant! Intagningsprovet är ju i mars!
På sportlovet ska jag spela med sportlovsorkestern!
Hoppas att de är mycket roligt folk som kommer vara med i år!
Har jag berättat att jag fick en Volume Master i julklapp förresten?
Här får ni ett litet smakprov på de!
(tre timmar tog det! och ja, jag vet att jag ser besatt ut...)

Har ni fått några roliga julklappar?
Hur firade ni nyår?
Vad ska ni göra på sportlovet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag har dessutom bara vart medlem i någon timme nu och redan tjänat 50 hela spänn, helt otroligt på bara nån timme!:D



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056

Hoppas du blir medlem:)



Tack, kram!



2011-01-10 @ 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0