This one goes out to the one i love

Idag har varit en ganska sugit dag..
Berodde troligen främst på att en viss pojke fanns där inne...
Men tur(eller otur?) som man hade så såg han mig aldrig!
Har vart en liten halvseg dag, vid 10 blev de en McFlurry på donken va ;)
När vi satt i datasalen så kom pooojkens vän in dit och jag fick panik och satt och stirra in i skärmen men som tur va så gick jag och Johanna typ direkt... Sprang typ ut därifrån, för vem hade inte satt sig där om inte han?!
Ajja, nog pratat om den där killen...
Sen hade vi även musikteori idag... och lärarn favoriserar david så jävla mycket så jag får seriöst ryck på na...
Hon tror seriöst att jag är helt dum i huvet... Blir angry :(
Och just nu har jag väldig lust att argumentera mot någon... nyss stod jag t.o.m och berätta för mamma om våran lektion med en döseg lärare som säger tvärtemot alla andra lärare, som man dessutom förstår att dom har rätt.. Inom floristik då förstås...
Nejdu, nu ska jag göra datakunskapsuppgiften...
Hoppas jag dör på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0